Logo Effie Awards

jury

Jury złożone jest z praktyków, ekspertów i autorytetów w szeroko rozumianej branży komunikacji marketingowej oraz marketingu. Są wśród nich przedstawiciele reklamodawców (klientów), agencji kreatywnych, agencji interactive, domów mediowych, mediów, instytutów badawczych oraz niezależni branżowi eksperci. Taki skład jury pozwala oceniać kampania z wielu punktów widzenia i nagradzać te najskuteczniejsze.

Terminy spotkań jurorów:

Obrady grup 7 i 8 – 9 czerwca
Obrady grup 2 i 6 – 12 czerwca
Obrady grup 3 i 4 – 13 czerwca
Obrady grup 1 i 5 – 14 czerwca
Głosowanie on-line – 26 czerwca – 7 sierpnia
Obrady – 7 września

  • Facebook
  • AMS
  • YouTube
  • TVN
  • Radio ZET
  • New Age Media
  • Premium TV
  • IMS
  • Wirtualna Polska
  • Facebook
  • AMS
  • YouTube
  • TVN
  • Radio ZET
  • New Age Media
  • Premium TV
  • IMS
  • Wirtualna Polska