-
Jakub BierzyńskiCEO, OMDPrzewodniczący GrupyZamknij
CEO OMD, a także jeden z założycieli SMG/KRC Poland (dziś Millward Brown), największej w Polsce agencji badań rynkowych. Socjolog, przedsiębiorca, inwestor, publicysta, komentator rynku mediów i aktualnych kwestii społecznych. Otrzymał liczne nagrody i wyróżnienia rynku reklamy między innymi AdMan 2017, „Lider 10-lecia rynku reklamy” przyznany przez miesięcznik Businessman. Juror w międzynarodowych konkursach reklamowych: Goldendrum 2005 w Portoroż, Dubai Lynx 2008 i Mixx Awards Europe 2016. Laureat 5 wyróżnień i nagrody głównej Złotego Lwa w Międzynarodowym Konkursie Reklamowym w Cannes. Jest fundatorem Fundacji dla dzieci i młodzieży Kółko Graniaste. Jakub Bierzyński ukończył Uniwersytet Warszawski, Wydział Socjologii. Pracował jako asystent nauczając statystyki, metodologii badań społecznych, analiz komputerowych i metod badań rynkowych (1990 – 1992). Stypendysta Fullbrighta na Univesity of California Berkeley. Publicysta ekonomiczny Rzeczpospolitej oraz polityczny: Polityka, Newsweek, Gazeta.pl, Polska The Times. Autor tekstów dla Wprost, Onet, WP, NaTemat, Liberte. W latach 01.2015-01.2017 doradca strategiczny partii Nowoczesna.
-
Jędrzej AndrzejewskiDigital Strategic Advisor, NikeZamknij
Kilkunastoletnie doświadczenie w marketingu i reklamie po obu stronach barykady: 9 lat w agencjach ATL oraz 10 lat w Nike na wielu stanowiskach w tym EC12 Brand Leader, Brand Communication Manager oraz pełniący obowiązki Dyrektora Marketingu. Wielokrotnie nagradzany za kampanie oraz całokształt pracy: Media Marketing Polska Digital Marketer of the Year 2012, MIXX Awards Marketer of the Year 2012, Srebrny i Brązowy KTR za Plan the Unexpected oraz wiele innych Media Trendy, IAB, Mixx, etc. Współtwórca wielu kampanii i aktywacji wykorzystanych później w Nike jako best practices i wykorzystywanych na wielu rynkach. Obecnie niezależny konsultant strategiczny i marketingu cyfrowego.
-
Cezary AntońDyrektor zarządzający, Partner, Fat BabyZamknij
Dyrektor zarządzający Fat baby, poprzednio dyrektor zarządzający PZL, Leo Burnett, Brain. 25 lat pracy w reklamie, był członkiem Rady Nadzorczej Blue Pay, członkiem zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, członkiem Komitetu EFFIE, był i jest jurorem konkursu EFFIE.
-
Michał AtlasDyrektor Zarządzający, BRAVEZamknij
Stanowisko Dyrektora Zarządzającego agencji BRAVE objął w 2013 r., po tym, jak przekonał zarząd Grupy Arteria S.A. do stworzenia w jej strukturach niezależnej organizacji dedykowanej eventom. W tym czasie opracował i wdrożył strategię, która przełożyła się na błyskawiczne dołączenie agencji do grona liderów branży eventowej. Nadzorował projekty m.in. dla: Volkswagen, Orange, Skanska, Mediacom, Energa, Warka, Desperados, BZ WBK, T-mobile, Polsat, Samsung, H&M i Interrisk. Odpowiadał za spektakularną akcję „Do Hymnu” realizowaną w 51 miastach w całej Polsce przygotowaną dla marki Warka z okazji Euro 2012 oraz cykl ekskluzywnych wydarzeń w 12 miastach towarzyszących fuzji banków: BZ WBK i Kredyt Banku. Był aktywnym uczestnikiem branżowego projektu „Dobry przetarg” opublikowanego w Białej Księdze Komunikacji Marketingowej. Wcześniej przez kilkanaście lat pracował zarówno po stronie klienta, agencji, jak i niezależny ekspert w sektorze OOH. Studia ukończył na Uniwersytecie Gdańskim i Politechnice Gdańskiej. Jest absolwentem Szkoły Strategii Marki SKM SAR. Laureat MP Power Awards w kategorii „Meeting Planner 2015”.
-
Jacek BalickiWiceprezes Zarządu ds. Marketingu, Platforma NC+Zamknij
Obecnie związany z marką nc+. Na swoim stanowisku zarządza zespołem specjalistów odpowiedzialnych za działania reklamowe, marketing abonencki, badania rynku, kreację oraz rozwój produktów. Wcześniej Jacek Balicki zajmował stanowisko szefa marketingu w Samsung Electronics Polska, gdzie odpowiadał za całokształt działań marketingowych we wszystkich segmentach rynku, w których firma jest obecna. W latach 2006-2009, jako szef marketingu P4, właściciela operatora telefonii komórkowej, przygotował i z sukcesem przeprowadził wprowadzenie marki Play na polski rynek. Przez wiele lat pracował również w agencjach reklamowych – swoją karierę zawodową zaczynał w D’Arcy, by następnie pełnić funkcję Dyrektora Zarządzającego w G7 i w polskim oddziale BBDO Group.
-
Monika Bogusz-JędrzejczykPrezes Zarządu, Grupa naTematZamknij
Prezes Zarządu Grupy naTemat, wydawcy serwisów informacyjno-publicystycznych: natemat.pl (w tym styl życia Bliss), innpoland.pl, parentingowego mamadu.pl,satyrycznego aszdziennik.pl, i najmłodszego trudat.pl – projektu zrealizowanego wspólnie z firmą Google. Odpowiada również za rozwój działu: Internetowe Centrum Produkcji czyli agencji kreatywno-mediowej. Posiada ponad 25-letnie doświadczenie zawodowe. Przez około 10 lat była członkiem Zarządu Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o. , wcześniej General Councel w Ericsson Polska. Posiada wieloletnie doświadczenie po stronie klienta w tworzeniu i realizacji, koncepcji, strategii, misji marek, zasadach komunikacji, nadzorze nad realizacją celów marketingowych i PR . Główne marki dla których pracowała to Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light, Sprite, Fanta, Kropla Beskidu, Powerade, Burn, Lift, oraz Ericsson i Sony Ericsson. Członek Stowarzyszenia Prawa Ochrony Konkurencji oraz OIRP w Warszawie. Interesuje się obecnie sztuczną inteligencją.
-
Elena DawidczykKierownik Zespołu Zakupów Usług Marketingowych, PKN OrlenZamknij
Kierownik kategorii „Marketing i PR” w Biurze zakupów PKN ORLEN S.A. Z Grupa Kapitałową ORLEN związana od 1994 r. Od 12 lat w PKN ORLEN związana z zakupami usług profesjonalnych, w tym marketingowych. Z wykształcenia inżynier-technolog, z zamiłowania zakupowiec, nie wyobraża sobie już pracy poza zakupami. Od kilku lat koncentruje się na optymalizacji zakupów usług marketingowych Grupie ORLEN , w tym szczególnie usług eventowych i agencji full-service. Członek zespołu ekspertów Dialogu Branżowego SAR-PSML , brała udział w pracach grup „Eventy” oraz „Agencje full-service”. Posiada tytuł magistra inżyniera. Jest także absolwentem podyplomowych studiów Public Relations w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu oraz podyplomowych studiów Zarządzania Projektami w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego. W 2017 roku ukończyła studia podyplomowe „ Advanced Practitioner Corporate Award” certyfikowane przez CIPS (Chartered Institute of Procurement & Supply, London, UK) uzyskując tytuł MCIPS. Laureat nagrody MP Power Awards 2017 w kategorii Dział zakupów.
-
Bartek GołębiowskiStrategy&Creative Director, GONGZamknij
Założyciel GONG, jednej z najbardziej innowacyjnych agencji marketingowych na polskim rynku. Jeden z pionierów digital marketingu w Polsce. Od kilkunastu lat buduje strategie i tworzy nowatorskie koncepcje kreatywne dla takich marek jak ING Bank Śląski, L’Oreal, Huawei, Tymbark czy Żywiec. Ma na swoim koncie kilkanaście nagród Effie i wielokrotne wyróżnienia za innowacje, w tym Grand Prix Innovation Awards. Juror konkursów Cannes Lions, Euro Effie i New York Festivals.
-
Elżbieta GorajewskaDyrektor Zarządzająca, Nielsen WatchZamknij
Elżbieta Gorajewska jest Prezesem Nielsen Audience Measurement Poland, Dyrektorem Zarządzającym Nielsen Watch Poland. Socjolog – absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego. Zakładała firmę AGB, kupioną następnie przez Nielsen. Pracowała w GfK Polonia, gdzie zajmowała się badaniami mediów i reklamy. Była wieloletnim Prezesem OFBOR – Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku w Polsce, przedstawicielką Polski w EMRO (European Media Research Organization), członkiem ESOMAR i PTBRiO.
-
Magdalena Kopka-WojciechowskaCzłonek Zarządu, Totalizator SportowyZamknij
Od ponad 20 lat związana z branżą mediów, rynkiem reklamowym i marketingiem. Jako wieloletni dyrektor Biura Reklamy Polskapresse Sp. z o.o. zajmowała się m. in. projektowaniem i prowadzeniem działań marketingowych dla projektów zewnętrznych, nadzorem nad rozwojem sieci dystrybucji usług reklamowych oraz serwisów internetowych. W ostatnich latach, jako Menedżer zespołu strategii marki i badań marketingowych Banku Zachodniego WBK S.A., sprawowała nadzór m. in. nad planowaniem kampanii promocyjnych i działań reklamowych wspierających sprzedaż produktów, współrealizowała działania sprzedażowe w Internecie i kanale mobilnym, a także koordynowała działania marketingowe placówek lokalnych oraz merchandisingu. Posiada bogate doświadczenie w zakresie planowania, budowania strategii marketingowych oraz analiz strategicznych i finansowych. Zasiadała w radach nadzorczych wielu firm m.in. Fabryki Zapałek „Czechowice S.A.”. Obecnie Członek Rady Nadzorczej Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu.