-
Michał SzanieckiMarketing Director, Volkswagen Group PolskaPrzewodniczący GrupyZamknij
Od kilkunastu lat zarządza globalnymi markami na 11 rynkach, ostatnie 2,5 roku jako Marketing Director Volkswagen. Wyróżniony globalnie przez VW AG tytułem The Driver of Change za innowacyjne rozwiązania CX. Międzynarodowy coach i konsultant w obszarach Business of Choice i CX dla marek i start-up’ów na 3 kontynentach. Prywatnie fan gitar Martin’a i żeglarstwa.
-
Marcin EjsmontPlanning Director, Change ServiceplanZamknij
Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, studia doktoranckie w Szkole Głównej Handlowej. Z branżą reklamową związany od 11 lat, szefował działom strategii w agencjach Grey i JWT. W Change Serviceplan pracuje m.in. dla marek BMW, Bank Millennium, Amica. Doradzał Ministerstwu Rozwoju w zakresie komunikacji Funduszy Europejskich (współpraca z Kantar Millward Brown). Wielokrotny laureat konkursu Effie, finalista Euro Effie.
-
Tomasz RzepniewskiManaging Partner, Digital & Content, WavemakerZamknij
Z ramienia zarządu Wavemaker odpowiada za rozwój oferty i struktur w obszarze mediów cyfrowych. Z branżą interaktywną związany od 15 lat, a w Wavemaker od 2005 roku. Dział Interaction, który tworzył od podstaw, kilkukrotnie nagradzano tytułem Agencji Roku w konkursie MIXX Awards organizowanym przez IAB Polska. Zrealizowane przez jego zespół kampanie nagradzano w wielu konkursach reklamowych: Golden Arrow, MIXX Awards, EFFIE, Media Trendy, Kreatura. Prelegent na wielu konferencjach i warsztatach (IMM, E-Marketing Realny, 2k9, Forum IAB, Generation Mobile, wykłady na POU i UW). Juror konkursów reklamowych Mixx- Awards, Media Trendy oraz EFFIE. Członek Rady Nadzorczej IAB Polska.
-
Robert KrukMarketing Services Procurement Head Polpharma Group, PolpharmaZamknij
Ekspert w obszarze zakupów marketingowych. Związany z branżą farmaceutyczną, a wcześniej telekomunikacyjną. 14 lat doświadczenia w zakupach i 10 lat w marketingu w międzynarodowych firmach. Brał udział w wielu międzynarodowych projektach zakupowych. Jako trener przeprowadził wiele szkoleń i warsztatów z zakresu zakupów (w szczególności: negocjacje w zakupach usług, zakupy subiektywne, budowanie długofalowych relacji z dostawcami, zakupy eventów). Współautor podręcznika dla zakupowców „Klucz do zakupów w firmie. Od praktyków dla praktyków.”. Współtwórca Białej Księgi dobrych praktyk w zakupach marketingowych. Mentor w projekcie Top Young 100.
-
Olga PilarczykMarketing Communication Manager EAST, Renault PolskaZamknij
Absolwentka Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie na kierunku Socjologia, Specjalizacja: Komunikacja Społeczna i Doradztwo oraz studiów podyplomowych na kierunku Marketing i Reklama w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie. Z branżą reklamową związana od 12 lat. Od 2006 – 2015 związana z agencją Publicis, odpowiedzialna za obsługę budżetów oraz projektów reklamowych m.in. dla takich marek, jak: Hewlett-Packard, BGŻ BNP Paribas, Kompania Piwowarska (nagroda Effie), Procter & Gamble, Garnier, Renault (nagroda Effie). Odpowiedzialna za realizację projektów lokalnych oraz w ramach kontraktów centralnych, a także za działania koordynacyjne w ramach struktury regionalnej. Od 2015 związana z Renault Polska – odpowiedzialna za kampanie reklamowe marki Dacia i Renault w Regionie EAST: Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Litwa, Łotwa i Estonia na stanowisku Advertising Manager EAST. Od kwietnia 2018 na stanowisku Marketing Communication Manager EAST, gdzie zarządza działaniami w ramach reklamy, digitalu i CRM w ramach regionu EAST.
-
Dorota Bratowska-ŚwiackaHead of Marketing Communication, PLL LOTZamknij
Od 17 lat w obszarze marketingu i komunikacji. Z sukcesem rozwijała takie marki jak Vision Express, Provident Polska, Promedica24 a obecnie LOT, odpowiadając w większości tych firm za strategię zintegrowanej komunikacji, zarówno marketingowej i korporacyjnej, za media tradycyjne i nowoczesne a także badania marketingowe. 10 lat jako Dyrektor Marketingu w Vision Express, wdrażając na polskim rynku kampanie znane do dziś: ile lat tyle zniżki i druga para gratis. 4 lata jako Dyrektor Komunikacji Marketingowej w Provident Polska, wdrażając pierwszą w historii firmy kampanię repozycjonującą markę w latach 2012 -2014 oraz wprowadzając skutecznie nowy brand na rynek litewski. Będąc Dyrektorem Marketingu europejskiego lidera opieki seniorów grupy Promedica24, odpowiadała za działania w Wielkiej Brytanii i w Niemczech oraz w Polsce, Rumunii i Bułgarii. Obecnie odpowiada za globalny obszar komunikacji, mediów i social mediów PLL LOT, prowadząc działania w Europie, Ameryce Północnej i Azji. Absolwentka Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego, Akademii Leona Koźmińskiego oraz studium doktoranckiego Szkoły Głównej Handlowej.
-
Rafał GontarzMarketing Communications & Media Manager, UPC PolskaZamknij
Posiada wieloletnie doświadczenie w komunikacji marketingowej, zarówno po stronie agencyjnej, jak i klienckiej. Obecnie, jako Communications and Media Manager odpowiada za strategię komunikacyjną ATL firmy UPC. Poprzednio pracował w Grupie Netia, gdzie na stanowisku Kierownik Komunikacji Marketingowej tworzył strategię komunikacyjną firmy na rynkach B2C i SOHO. Posiada szeroką wiedzę mediową, w tym doświadczenie w prowadzeniu kampanii digital, włączając działania e-commerce oraz social media. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Hobbystycznie autor bloga podróżniczego tastytrip.pl
-
Przemysław BrzywcyMenadżer Marketing Klienci Masowi, Innogy PolskaZamknij
Manager od wielu lat zajmujący się rozwojem nowych linii biznesowych, planowaniem strategicznym i wdrożeniem innowacji w branży energetycznej. Ostatnie kilka lat pracuje w innogy Polska, budując markę „innogy” która w swoim DNA ma wpisane: Klienta, innowację i zrównoważony rozwój. Na co dzień zajmuję się wdrażaniem i tworzeniem nowych produktów, sterowanie kanałami sprzedaży oraz komunikacją produktów i marki innogy na rynku masowym. Równolegle w ramach europejskiej Grupy innogy odpowiedzialny jest za ustalenie kierunków rozwoju marki i budowy jej spójności w na rynku niemieckim, czeskim, słowacki oraz polskim i dalszych kierunków rebrandingu na rynkach Holandii, Belgii i Chorwacji. W swojej pracy skoncentrowany na ciągłym rozwoju Zespołu i poszukiwaniu nowych rozwiązań.
-
Katarzyna GrzywaczewskaDyrektor Departamentu Komunikacji Rynkowej, T-MobileZamknij
Już po raz trzeci pracuje w Jury Effie. Z branżą marketingową związana jest od ponad 20 lat. Karierę rozpoczynała w PTK Centertel, gdzie zarządzała działem mediów, a następnie współtworzyła marki Idea i Pop. W Telekomunikacji Polskiej natomiast odpowiadała za pozycjonowanie oferty dla klientów biznesowych. Po wprowadzeniu na rynek brandu Orange objęła stanowisko dyrektora strategii komunikacji marketingowej. W latach 2008-13 prowadziła w Avivie początkowo dział marketingu kanału direct, a następnie zarządzała komunikacją marketingową dla wszystkich linii produktowych ubezpieczyciela. W 2014 r. jako dyrektor marketingu i kanału direct odpowiadała m.in. za proces repozycjonowania marki Liberty. Od trzech lat związana z T-Mobile Polska, gdzie zarządza marką oraz komunikacją marketingową. Absolwentka Wydziału Polonistyki i Lituanistyki UW.
-
Michał SobolewskiDyrektor Marketingu,PlayZamknij
Od ponad 9 lat kieruje w Play ofertą dla klientów indywidualnych, digitalizacją i marketingiem internetowym. Odpowiadał między innymi za wprowadzenie na rynek ofert nielimitowanych, program testowania smartfonów, oferty rodzinne i duety oraz aplikację Play24 do samodzielnej obsługi ofert przez klientów Play. Wcześniej zarządzał ofertą abonamentową i rozwojem klientów w Orange. Wprowadzał na rynek ubezpieczenia direct w Aviva Polska. Odpowiadał również za kampanię marketingową wprowadzającą na rynek pierwszy internetowy bank w Polsce – mBank oraz kierował jego marketingiem w pierwszych latach.