-
Inga SonginRegional Marketing Director, Danone CENPrzewodnicząca GrupyZamknij
Inga Songin, Dyrektor Marketingu Danone CEN, czyli struktury obejmującej Polskę, kraje bałtyckie, kraje Europy Wschodniej i kraje nordyckie – łącznie aż 13 państw. Z marketingiem związana jest od początku ścieżki zawodowej. W codziennej pracy towarzyszy jej przekonanie, że marka powinna kierować się jasno zdefiniowaną misją tworząc w ten sposób wartość dodaną dla odbiorcy i dokonując tym samym realnego wpływu na otoczenie społeczne. Inga Songin od 2014 do 2018 roku zarządzała marketingiem i PR Żywiec Zdrój. Przygodę z branżą rozpoczęła w firmie Unilever, potem pracowała w NIVEA jako Kierownik Marek dziecięcych (NIVEA BABY i BAMBINO). Dołączając do zespołu Kimberly-Clark, rozpoczęła kierowanie markami Huggies, Velvet i KLeenex. Tutaj też poszerzyła swoje doświadczenie o aspekty sprzedażowe, pracując na stanowisku Dyrektora odpowiedzialnego również za rozwój kategorii, by następnie objąć pozycję Dyrektora Marketingu w Polsce i Europie Centralnej. Później, przez trzy lata pełniła obowiązki marketing managera w Danone, gdzie odpowiadała za marki: Danio, Actimel, Danonki i Activia. Inga Songin jest absolwentką Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu, gdzie na Wydziale Prawa i Administracji ukończyła zarządzanie i marketing, a następnie podyplomowe studia w zakresie strategii sprzedaży i marketingu usług.
-
Marcin AndrzejczykRegional Marketing Manager CEE, Husqvarna PolandZamknij
Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w marketingu marek globalnych i lokalnych. Karierę zawodową rozpoczynał w firmie Carlsberg pracując marki Okocim oraz Kasztelan. Następnie w firmie Ambra jako v-ce dyrektor Marketingu był odpowiedzialny za zarządzanie takimi markami jak Dorato, Cin&Cin, Piccolo. W kolejnych latach w Liberty Direct zdobywał doświadczenie na rynku ubezpieczeniowym, kierując Działem Komunikacji Marketingowej (zdobywając min. Sabre Awards 2011 w kategorii „advocacy” oraz , Golden World Awards 2010 – główną nagrodę w kategorii „consumer PR for an existing service”, Międzynarodowe Stowarzyszenie PR (IPRA)). Po powrocie do branży FMCG pracował w firmie Diageo. Na początku będąc odpowiedzialnym za tworzenie i realizację strategii dla kategorii alkoholi white spirits (wódka Smirnoff, rum Captain Morgan, gin Gordon’s) a następnie jako Europe Shopper Marketing Manager był odpowiedzialny za zrozumienie zachowań zakupowych konsumentów na rynkach Europy Środkowej i Wschodniej. Obecnie odpowiada za marketing w Europie Środkowej i Wschodniej w firmie Husqvarna. Swoim doświadczeniem dzieli się prowadząc szkolenia oraz pisząc artykuły o tematyce marketingowej publikowane w prasie branżowej oraz na konferencjach naukowych. Jest przekonany, że nic nie zastąpi dobrej idei kreatywnej.
-
Paula BruszewskaPrezes, Social WolvesZamknij
Prezes fundacji Social Wolves,twórca praktycznej olimpiady Zwolnieni z Teorii, organizowanej we współpracy z Coca-Cola Foundation, Polsko-Amerykańską Fundacją Wolności oraz MNiSW. Wielokrotnie nagradzana w konkursach m.in w Forbes 30 under 30 Europe, finalistka Nagrody Polskiej Rady Biznesu im. Jana Wejcherta, absolwentka Szkoły Głównej Handlowej oraz Universität St. Gallen w Szwajcarii. Uznawana za jedną z najbardziej obiecujących kobiet biznesu działającą w branży edukacyjnej za co została wyróżniona w projekcie „Jutronauci” Gazety Wyborczej. Ekonomistka, specjalistka w zakresie rynku pracy, perspektyw zawodowych młodych ludzi oraz kobiet w biznesie. Zakres tematyczny: ● ekonomia społeczna ● biznes i nauka, reforma szkolnictwa wyższego, nauka przedsiębiorczości ludzi młodych ● kobiety biznesu, aktywizacja kobiet, ścieżka kariery kobiet ● rynek pracy, millenialsi w pracy, perspektywy zatrudnienia w zautomatyzowanym rynku, zatrudnienie studentów, przyszłość pracy.
-
Jacek KarolakStrategy Director & Partner, 180heartbeats+Jung v MattZamknij
W jury Effie po raz trzeci W reklamie od ponad 17 lat. Zanim w lipcu 2017 dołączył do 180, kierował strategią w agencji K2. Najdłużej był związany ze Starcom MediaVest Group, gdzie zakładał dział interaktywny, a następnie zajmował się innowacyjnymi strategiami reklamowymi dla klientów grupy. Pracował także w portalu Arena.pl oraz w Ernst&Young. Karierę rozpoczynał pod koniec studiów w firmie Mars / Master Foods. Jest absolwentem SGH na wydziale Zarządzania i Marketingu. Posiada również dyplom Advanced Certificate in Marketing wydany przez Chartered Institute of Marketing w Londynie.
-
Jacek MaciejewskiSenior Creative, Communication UnlimitedZamknij
Autor i współautor licznych projektów społecznych: ochrona zwierząt, bezpieczeństwo ruchu drogowego, cukrzyca, choroby reumatyczne i in. Twórca marki „Fundacja Rak’n’Roll” – pro-jektu, który zmienił sposób komunikowania się organizacji pacjenckich w Polsce. Jako dyrek-tor kreatywny prowadził wiele komercyjnych kampanii reklamowych. Laureat nagród, w tym – ponad 20. Effie. W swojej pracy bardzo docenia rolę strategii komunikacji. Prelegent TED, wykładowca w Szkole Mistrzów Reklamy. Zajmuje stanowiska: Senior Creative w Agencji Communication Unlimited oraz Strażnika Marki i Członka Zarządu w Fundacji Rak’n’Roll. Aktywnie jeździ na rowerze MTB, kibicuje synowi w egzaminie maturalnym.
-
Adam NowakowskiPlanning Director; Deputy managing Director, Leo BurnettZamknij
Związany z reklamą od 1999 roku, gdy zasilił dział obsługi klienta NoS/BBDO. W 2003 r. objął stanowisko stratega pracującego na rzecz marek Warta i Kredyt Bank, a potem Axa Direct, Snickers, M&M’s, Wrigley’s, Lay’s, Lech oraz SOS Wioski Dziecięce. Od 2009 r. w agencji Leo Burnett. Aktualnie odpowiedzialny za obsługę strategiczną marek Eurobank, Orange, Kaufland, IQOS, Samsung i Fairy, a w przeszłości także T-Mobile, Castorama, PZU, Axa i Heineken. Wykładowca w Szkole Strategii Marki SAR oraz Akademii Komunikacji Marketingowej. Członek komitetu organizacyjnego konkursu i konferencji INNOVATION. Współtwórca 11 kampanii wyróżnionych nagrodami EFFIE. Absolwent Ośrodka Studiów Amerykańskich UW. Prywatnie miłośnik żeglarstwa, historii, piłki nożnej i gier planszowych.
-
Mirella Panek-OwsiańskaCzłonkini Zarządu, CSR EuropeZamknij
Ekspertka CSR, zarządzania różnorodnością i przywództwa kobiet. Była prezeska Forum Odpowiedzialnego Biznesu, członkini zarządu CSR Europe. Autorka artykułów i komentarzy prasowych, jurorka konkursów poświęconych komunikacji i społecznej odpowiedzialności biznesu. Prowadzi zajęcia dla studentów na podyplomowych studiach z zakresu CSR i PR. Przez 4 lata pełniła funkcję rzeczniczki prasowej polskiej sekcji Amnesty International. Posiada długoletnie doświadczenie współpracy z biznesem, sektorem publicznym i NGOs.
-
Anna SzymanikDyrektor Marketingu Gratka.pl, Polska PressZamknij
Menadżer z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w marketingu i reklamie. Od stycznia 2017 r. na stanowisku dyrektora marketingu jednego z największych w Polsce serwisów ogłoszeniowych Gratka.pl (Polska Press Grupa). Jest odpowiedzialna za strategię marketingową i komunikacyjną marki. Ekspert w dziedzinie zarządzania marką, zintegrowanych kampanii reklamowych oraz komunikacji. Praca jest jej hobby, a dzięki kreatywności i konsekwencji tworzy kampanie zauważalne i efektywne. Przez większą część swojej kariery zawodowej związana z branżą telekomunikacyjną – 15 lat w Polskiej Telefonii Cyfrowej ze ścieżką kariery od specjalisty po kierownika. Tworzyła i wdrażała strategie komunikacji oraz identyfikacji wizualnej dla wszystkich marek i linii produktowych spółki: Era, Era Biznes, Tak Tak, Blueconnect, Heyah, T-Mobile oraz projektu CSR Pomoc Mierzona Kilometrami. Jej sukcesy zawodowe poparte są licznymi nagrodami branżowymi: złoto w konkursie KTR za identyfikację wizualną marki Heyah, brąz w konkursie KTR za kampanię Heyah „Bobasy”, srebrne Effie za projekt Pomoc Mierzona Kilometrami. Absolwentka Wyższej Szkoły Biznesu/ National Louis University, dyplom MBA z wyróżnieniem. Pasjonatka niekomercyjnych podróży.
-
Anna TomczykMenadżer ds. Zakupów, TVNZamknij
Zarządzała kategoriami zakupów w branży FMCG. Obecnie odpowiedzialna za zakupy indirect w TVN, części międzynarodowej korporacji Discovery. Ekspert zakupów marketingowych, stale poszukująca nowych możliwości optymalizacji i tworzenia wartości dla firmy. Zaangażowana w budowanie dobrych praktyk zakupowych w ramach dialogu branżowego SAR-PSML. Tworzy i wdraża procesy usprawniające współpracę między biznesem, działami zakupów oraz światem dostawców. W pracy stawia na przejrzystą komunikację i efektywność w działaniu.
-
Anna TyburcyAccount Director / Brain, Co-founder / Empathy RocksZamknij
W reklamie od 17 lat. Pracowała m.in. dla marek PTK Centertel (Idea/Orange), SEAT, Janssen Cilag, PKN Orlen, COTY, HBO, Allegro. Od 11 lat związana z agencją Brain, gdzie od momentu launchu przez 2 lata zajmowała się marką PLAY a od 9 lat kieruje zespołem odpowiedzialnym za opracowywanie strategii i komunikacji dla ING Banku Śląskiego. Wierzy, że mocny insight i świetna kreacja to fundamenty udanej kampanii. Kampanie, które prowadziła wielokrotnie zdobywały nagrody w najbardziej prestiżowych konkursach branżowych, m.in.: 13 Effie dla ING, 4 Effie za kampanie dla PLAY, 20 nagród w konkursie KTR za projekty dla ING, PLAY, Allegro, HBO. Co-founder w spółce design thinking Empathy Rocks, gdzie zajmuje się kompleksowym prowadzeniem projektów a także aktywnie uczestniczy w procesie koncepcyjnym.
-
Renata Wasiak- SosnowskaManaging Director / CEO, Havas MediaZamknij
Manager w mediach i reklamie od ponad 20 lat, członek SAR, laureatka nagród Cannes Lions, Effie, InnovationAD, Mobile Trend, Media Trendy i IAB MIXX. Karierę w 1995 r. rozpoczęła w dziale mediów agencji D’Arcy Masius Benton & Bowles. Pracowała m.in. w londyńskim oddziale StarcomMediaVest, Initiative Media, G+J i Interii. Od 2009 r. w Havas Media, od 2013 r. jako Dyrektor Zarządzająca. W 2017 r. Renata Wasiak-Sosnowska została wyróżniona w ogólnopolskim rankingu Pulsu Biznesu „100 Kobiet Biznesu” oraz zajęła 2. miejsce w konkursie branżowym Ad wo/Man 2017 organizowanym przez magazyn Press. Dom mediowy Havas Media, na czele którego stoi Renata, został nagrodzony srebrnym Effie 2017 za kampanię „Good Girls” dla Sirowa Poland.
-
Robert ZydelDyrektor Biura Marketingu, Urząd m. st. WarszawyZamknij
Absolwent Etnologii i Antropologii Kulturowej na Uniwersytecie Warszawskim. Przez wiele lat związany z rynkiem badań, specjalizujący się w niestandardowych badaniach jakościowych (CASE, TNS, IQS). Później Consumer Insight Director w Saatchi&Saatchi. Obecnie pracuje w Urzędzie m. st. Warszawy na stanowisku Dyrektora Biura Marketingu Miasta.