Logo Effie Awards

szkolenie dla uczestników Effie

30 marca 2017 w godz. 09:30-13:00 w siedzibie Agory (ul. Czerska 8/10, aula na parterze, wejście od ul. Czerniakowskiej) odbyło się bezpłatne szkolenie dla osób, które chcą zgłosić kampanię do tegorocznego konkursu Effie.

program szkolenia:

 

  1. Jak napisać dobre zgłoszenie do Effie? Praktyczny zestaw wskazówek od jurora – Iwona Doktorowicz-Dudek, Wiceprezes ds. Marketingu Kompanii Piwowarskiej, jurorka Effie w latach 2013-2016
  2. Jak badać efektywność kampanii? – Marta Siekierska, Client Solutions Manager Facebook
  3. Jak mierzyć skuteczność kampanii na YT – Zofia Mulkerns, Industry Manager Google Poland
  4. D.O.A. Jak w raportowaniu wyników projektów digitalowych sprostać wymaganiom jurorów. – Michał Wolniak, Chief Strategy Officer VML Poland, juror w latach 2011, 2014-2016
  5. Najważniejsze punkty regulaminowe (kategorie konkursowe, proces zgłaszania) –Wioletta Kowalczyk-Żelek, Julia Lubańska i Andrzej Olkowicz z SAR

 

materiały ze szkolenia:

 

1. Jak napisać dobry case do Effie? Praktyczny zestaw wskazówek od jurora

2. Facebook – Jak badać efektywność kampanii?

3. Jak mierzyć skuteczność kampanii na YouTube?

4. D.O.A. Jak w raportowaniu wyników projektów digitalowych sprostać wymaganiom jurorów.

5. Proces zgłaszania

 



  • Facebook
  • AMS
  • YouTube
  • TVN
  • Radio ZET
  • New Age Media
  • Premium TV
  • IMS
  • Wirtualna Polska
  • Facebook
  • AMS
  • YouTube
  • TVN
  • Radio ZET
  • New Age Media
  • Premium TV
  • IMS
  • Wirtualna Polska